1994. december 15., csütörtök

1994 December 14. Szerda,

TamTam
Hétre Fülihez mentem, ahol kiderült, hogy Korbai helyett egy beugró dobosunk lesz. Elmentünk a Tamtamba. A helyet alig találtuk meg, ha én nem vagyok, Füli szerintem hetekig autózgat mindenfele. Barátságosan üdvözöltek, éppen vadul tamtamdoboltak valakik, a hely nevéhez illően. Kicsit lepusztult a hely, eltünt a galéria, rejtélyes okokból, melyekről nem akart nyilatkozni a helyhez tartozó fiú. Nyolc vonalában megjött a dobos is, kicsit úgy néz ki, mint a Soft Machine billentyűse, de állítólag igen profi, négy lemezen dobolt, jelenleg az S modellben játszik. Fél kilenc után nekifogtunk, a dobos (Gerdesits Feri) valóban remek volt, engem kicsit zavart, hogy nem hallom rendesen a gitárt, meg a dorombot. Végül mégis elégedettek lehettünk, a szűkkörű közönség barátságos, és nyitott volt. Tapsoltak is. A koncert, pl. Rita szerint az egyik legjobb volt eddig.

Nincsenek megjegyzések: